Yeni Nesil Titancılar veya esas ve orjinal İsmiyle QUEST.NET (3)” üzerinde 11 yorum

  1. siz ne edepsiz ne hayasız insanlarsınız allah lafzını zikrederken bile hayadan muzdarip insanlarsınız ben ehli cemaat bir insanım ve sizi esefle kınadığımı dile getirmek istiyorum (Değerli okurlar, şu yorum(gibi duran edepsiz yazı) siteye koymuş olduğumuz yazıya karşı yapılmış “en seviyeli” yazılardan birisidir! Bunu özellikle belirtiyorum. Bu, bizi edepsizlik ve hayasızlıkla suçlayan “ehli cemaat” “bir insan” “titan cemaati” veya “quest.net cemaati”ne mensupsa zaten diyecek birşey yok… Ama eğer “ehli cemaat” derken hayır yolunda, Allah yolunda olan bircemaati kastederek söylüyorsa, bu edepli (!) kardeşime şunu hatırlatmak istiyorum: Hz. Nuh a.s. kâfir oğlunu, Hz. İbrahim a.s. kâfir babasını, Hz. Peygamber a.s.v. de kâfir amcasını kurtaramamıştı. Onlar peygamber olduğu halde kurtaramadılar. Eh bu durumda, senin cemaatin de (artık o cemaat sana nasıl edep ve haya vermiş belli de oluyor zaten) seni bu titancılık belasından kurtaramamışsa keşke senden kurtulabilseydi… Ben yazıyı sunarken ne demiştim, hatırlıyor musun? Tekrar edeyim: Allah sizin gibi titan belasına bulaşanlardan aldığı aklı onlara fazlasıyla iade etsin ve onları tekrar hayır yollarına ram eylesin. Amin Ya Muin. Emin Atalay)

    • bu site sahibi bu iş hakkında ne biliyorda bunları söyleyebiliyor müslümanlıktan atma bu iş helal ve hakkıyla yapan herkes para kazanır kendini ne sanıyorsun sen ilahmı ezberlemişsin bi kaç kelime burda afra tafra yapıyon işi beğenmemişsen beğenme hakkında daha niye konuşuyonki işine bak herkes işini takip etsin (Allah Allah be…. Sedatın havalarına bak.. Bir tek “haaaaaayyyyt ulan. Gelirsem oraya paçanı aşağı alırım, ayağına sıkarım haaaa!!!” demediği kalmış tosunumun. Tehdit ediyor da ‘niye konuşuyon ki, işine bak, herkes işini takip etsin’ diyor. Aman aman çok korktum. Size seanslarda bunları da mı öğretiyorlar tosunum. Ama çatlamaya devam edebilirsin, çünkü ben yazmaya devam ediyorum ve inşaallah da edeceğim! Emin Atalay)

  2. (Değerli okuyucularımız, bu yorum(mu sövgü mü, yoksa şahsiyyetinin izharı yani kartvizitimi ne olduğu belli olmayan yazıyı) yazan Taner isimli zavallı arkadaşımız) lan şerefsizler (Diye başladığı yazısını) asıl titancı sizsiniz amerikan uşakları (diye devam ettirdikten sonra sinkaflı sövgüler sıralayıp aldığı terbiye ve konuşma seviyesini izhar ettiği için gerisini yazmadım. Ama işte buradan vallahi de billahi de diyerek yemin ediyorum ki bu şahıslara hiç ama hiç kızmıyorum, acıyorum! Çünkü bizler cahillere kızılmayacağı, ancak acınacağını, onlara dua edileceğini öğrendik. Onun için de Rabbime yalvararak diyorum ki; “Yarabbi ne olur bu ağzı sövgü dolu kulunun ağzına biber sür, onu müslümanlara ve kendisine hayrı söyleyen insanlara sövmekten alıkoy, bu titana bulaşma sebebiyle almış olduğun aklını katkat iade et ve onun hayır yollarına ram et. Sen herşeyi bilen, en güzel şekli verensin Rabbim. Bu kardeşimize de en güzel şekli ver ve buyurduğun üzere ‘ahsen-i takvim’ seviyesine yükselttikten sonra da onu ‘esfel-i safilin’den eyleme. Amin Ya Muin! Emin Atalay)

  3. Ben de Bursa’da Quest.net bağımsız temsilcisiyim. Organizasyonumda onlarca ofis var. Allah’a şükür kazanıyorum ve bu işe dahil ettiğim arkadaşlara da kazandırıyorum. Kimsenin boğazını sıkıp ürün satmıyoruz, herkese söylediğimiz bir cümle var; “bak kardeşim bir ürün alıp zengin olma şansın yok, bu işin asıl sermayesi harcadığın vakit ve sarf ettiğin emektir”
    bunu bilerek ürün alıyor herkes. çalışan kazanıyor çalışmayana 1/3′ten başka bişey yok.
    zaman gazetesine gelince o gazeteci arkadaşın da bir gün quest.net te olacağından şüphem yok, o kadar araştırmıştır artık eğer girmezse salaktır zaten. 3 aydır bu işi yapıyorum zaman gazetesi bana sunsun 3 ayda haftalık 3 bin dolar kazandıracak bir iş orda da çalışırım. ama tahmin ediyorum ki birçoğu amerikan menşeili olan diğer network marketing şirketlerine yaranmak için yalakalık yapıyordur bu gazete. zaten sizin amerika hayranlığınızın farkındaydık, farkınızı iyice farkettirdiniz. siz gidin her ay 1500 liralık mal almak zorunda bırakan network marketıng şirketlerine dil atın ancak. yalakalık yaparsanız belki size reklam ve abone verirler. (Kıymetli okurlar, bu yazının sahibi Fatih Alanbay nam şahıs kendi beyanına göre Bursa’da bu işin “Bağımsız Temsilcisi” imiş. Bu işe girenler bir kere önce bağımsızlıklarını kaybediyorlar. Buna rağmen bu kardeşim, kendini bağımsız ilan etmiş. Her neyse… Bu yazıyı özellikle dikkatlerinize sunuyorum. Niçin mi? QUEST.NET’çiler VEYA YENİ NESİL TİTANCI OLAN BU ZEVATIN HALET-İ RUHİYELERİNİ, EDEBDEN NASİPLERİNİ VE HİTABETTEKİ LETAİFLERİNİ SEZİN VE ZİNHAR SİZ DE ONLAR GİBİ OLMAYIN diye… Birileri işlerine gelmeyen şeyler söylemeye, yazmaya başladımı arkadaşların gerçek vechesi, içlerinde sakladıkları kuzu postuna sarılmış kurt açığa çıkıyor. Allah hepimize hidayet ve kavl-i leyyin nasip etsin inşaallah. Amin Ya Muin!” (Emin Atalay)

  4. Sevgili emin atalay bu yazıyı yazıp da Quest neti kötülelediğine göre,kendisi kesinlikle erol marketing yada ihlas marketinge üye bir arkadaşımızdır.Çünkü bu yazıyı onların üyelerinden başka kimse yazamaz.Cemaat yapılanmasının içinden geldiği ve ABD yi ve onların sistemini eleştiren bir tek yazısını yazmayan Zaman gazetesinde de buna benzer Titan benzetmesi yapılmıştı.Fakat Quest Net’ in avukatları devreye girince haberi
    düzeltmek zorunda kalmışlardı.Dikkatinize.(Öncelikle SU-İ ZAN’dan -eğer hakkıyla inanıyorsanız tabii- sizi yaratan ve yaşatan, harama tevessül etseniz de size o rızıkları sağlayan Allah’a sığınmanız vacip olmuştur. Çünkü Elhamdülillah rızkını, terleyebildiği/terletebildiği kadarıyla alnının teriyle kazanmaya çalışan bir kardeşini/izi/m. Ne Zaman gazetesinin abonesiyim, ne de saymış olduğunuz şirketlerin çalışanı, hissedarı, yönetici, destekleyicisi v.s. Tüm bunlar şahsınızın zan ve uydurmalarından öteye şeyler değildir. Teessüf ediyor muyum? Hayır, hayır asla ve kat’a… Niçin teessüf edeyim ki? Ben zaten bu yola girerken, bu yazıları yazarken, bu eleştirileri okurken, hatta ve hatta bu hakaret ve zaman zaman da sövmelere muhatap olurken, kimlerle aşık attığımı, kimlerle muhatap olduğumu, hadi biraz da amiyane tabirle ne rezil bir dümenle karşı karşıya olduğumu zaten biliyordum.
    BAŞTAN BERİ HEP SÖYLEDİM yine de söylüyorum ve hep de söyleyeceğim, çünkü bu değişmez bir gerçektir. Eğer bu söylediğim ve söyleyeceğim şeyi atarsanız/silerseniz zaten quest.net çiler aç bilaç kalırlar… Nedir o? Quest.net’çilerin ana sermayeleri ve olmazsa olmazları yalandır, yalan söylemektir. Yalan söylemeden, insanların temiz hayallerini kullanmadan bu işi yapmaları mümkün değildir. Şimdi bu hayal tacirliği ve yalancılıklarına bir de, kendilerine hayrı ve doğruyu tavsiye eden insanlar hakkında sui zanda bulunma ve giderek de itham etme suçunu eklediler demek ki…
    Şaşırdım mı? Hayır hayır! Yukarıda da söyledim ya böyle şeyleri bekliyorum zaten. Çünkü eğer bir insanın ana sermayesi YALAN ise, gerisi mutlaka gelecektir…
    Sizi -kendisini ve emirlerini hakkıyla tanımayabilir, tanımak, öğrenmek istemeyebilirsiniz ama- yine de Allah’a emanet ve havale ediyorum. O ne güzel sahip ve O ne güzel vekil, ne güzel bir yardımcıdır. Emin Atalay)

  5. (Şunu da kimse unutmasın bir gün herkes quest.net li olacak.Dünyadaki değişime ayak uydurmayanlarda en son üye olduklarında üye bulamayacaklar kendilerine..Türkiye de 700 000 üyesi var ve gün geçtikçe de büyümeye devam ediyor.Resmi Ofisimizde açılıyor yakında.Mayıs ayı içinde de 500 kişilik bir lideri şirketin bünyesine dahil edecekler.Bundan daha güzel bir iş imkanı varmı Sayın EMİN ATALAY söylermisin? Bu basit yaklaşımlı süslü püslü arapça kelimelerden oluşan anlamsız yazılarınızdan vazgeçip insanlarımıza iş imkanı sunan Quest İnternational şirketine de artık çamur atmaktan vazgeçin.Quest yasaldır ve polis teşkilatının içinde de bu işi ek olarak yapan bir çok memur arkadaş olduğundan da haberdarız.Mali Şubeye de bu konuyla ilgili bir çok şikayetler oldu fakat bunların hepsinden de olumsuz sonuç çıkmadı.Bu çamuru atan kişiler diğer Network Marketing şirketlerinin üyeleridirler.Bunu şirketlerinden aldıkları direktiflerle yaptıklarından da kimsenin kuşkusu yoktur.Diğer şirketler 1 YTL,2 YTL gibi kar payları verirken Quest international 250 $ gibi karpaylarını dağıtırken çekemiyorlar.
    Şunu da kimse unutmasın bir gün herkes quest.net li olacak.Dünyadaki değişime ayak uydurmayanlarda en son üye olduklarında üye bulamayacaklar kendilerine..Türkiye de 700 000 üyesi var ve gün geçtikçe de büyümeye devam ediyor. Hep böyle söylerler zaten bu titancılar. Bunu ezberlemişlerdir. Çünkü kendilerine ezberletilmiştir. Sıkıştıklarında birgün herkes… diye başlarlar ve insanların duygularını, hayallerini kullanır, kirletir, yalana bularlar. Bir kere şu 700.000 üye meselesi de kesinlikle yalan! Bu kadar üye Türkiye’de bulunan her 100 kişiden birinin titancı olduğunu gösterir. Bu kendilerine kandırmak, inandırmak için tekrar edegeldikleri bir yalan sakızından başka bir şey değil.
    Üstelik diyelim ki sayıları 700 Bin değil de Tüm Türkiye olsun, bu onların pisliğini, haramlığını, rezilliğini, gayrimeşru olduğunu değiştirir mi? Biz Müslümanlar bir şeyin sayısı çok olunca mı haram helal kavramını olaya yakıştırıyoruz? Veya bir haram, bir pislik çok ise bu otomatikman helale mi dönüşüyor? geçiniz bunları…
    SÜSLÜ-ARAPÇA KELİMELER’den niçin rahatsız oluyorsunuz? Din sizi rahatsız mı ediyor, ayetler, hadisler size işlediğiniz haramları ve gitmemiz/gitmeniz her an ihtimal dairesinde olan cehennemi hatırlattığı için mi rahatsız oluyorsunuz? Allah c.c. ne güzel buyurur: “Kininizden geberin” der… İnşallah buna muhatap olmazsınız, kendinize dikkat edin.
    Değil quest.net Titanını diğer her hangi bir titan benzeri kuruluşla ilgim olmadığı gibi, her birindeki arkadaşları Allah kurtarsın diyorum. Daha fazla vakit harcamaya gerek, yok; o rahatsız olduğunuz süslü Arapça kelimelerle ve ama hayatın gerçeği olan kelimelerle bitireyim yazımı: Fefirru ilallah! (Bilen birine sorun bari, “bu ne demektir?” diye) Emin Atalay

  6. syn altay sızın gıbı ılerı bakıp goremeyen aydınlar bu memleketı ve ıslamı bu hale getırdı bıldıgınız hersey yalandır ve dunyanın hıc bıyerındede yasak deıldır bızzat arastırın gorun yazıklar olsun sıze hakkımda haram olsun azpara helal para dıyerek ınsanları yoksullastırıp gerı bıraktınız okuduğumuz duanın anlamını bıle orenmeye guc bırak madınız allah sızın gıbılerın serrınden korusun zarar eden kımse yok bu sırket kkapansa bıle helal olsun hakkım su zaman gazetesı benım ıcın muslumanlıkla ılgısı olmayan olesıne bır kagıt parcası olmustur somurucek adam bulamamaktan korkuyoda olabılırler hersey olabılır.. ayık olmak lazımm :))) azmi şirin

    (Azmi Bey, öncelikle soyadım altay değil A-TA-LAY…
    Bizim gibi (!) ileri bakıp göremeyen aydınları kınıyorsunuz ama siz de burnunuzun dibinde olan/okuduğu yazıdaki soy ismi anlayamıyor okuyamıyorsunuz! Sizin halinize kim yansın peki?..

    Benim bu siteyi açtığım daha 1 sene oldu/olmadı. Bir senedir mi memleket veya İslam bu hale geldi.

    Hakkımda söylediğiniz şeyleri şahsınıza iadeli taahhütlü olarak gönderiyorum, kabul buyurunuz.

    Meğer ben neymişim be abi? İslâmı ve memleketi bu hale getirmişim, az para helal diyerek insanları yoksullaştırıp geri bırakmışım. Okuduğunuz duaların anlamını bile öğrenmeye güç bırakmamışım… Sanki siz öğreneceğim diye yırtındınız da… Quest.net’den haram devşirmek yerine –varsa eğer- okuduğunuz duaların öğrenmeye çalışsaydınız, öğrenemeseniz bile bu yolda çaba sarfettiğiniz için sevaba girerdiniz. Ama nerede size o yorum kaabiliyeti. Tenezzül buyurup da okur musunuz bilmem, kıyame suresinin 20. ayetine tıpa tıp uyuyorsunuz. Mealden okursanız, anlamını da çözmüş olursunuz 😉

    Diyorsunuz ki, “Allah sizin gibilerin şerrinden korusun”… bu duaya elbette amin diyorum. Allah c.c. benim şerrimden tüm ümmeti Muhammedi korusun inşallah. Bakın demek ki, ben de eğer doğru ise dualarınıza “amin” diyebiliyorum.

    Zaman gazetesi için yazdığınız konuların muhatabı ben olmadığım için de bu hususta sizinle muhatap olmuyorum.
    Bitirmeden; şahsınıza ve tüm quest.net’çilere acıdığımı ve bu sebeple onlara kızamadığımı bile söyleyeyim tekrar. “Mal” yerine konulmaktan vazgeçmediğiniz müddetçe her şeye müstahaksınız şirin azmi bey kardeşim. Emin Atalay)

  7. şuanda fatih alanbayın ne yaptığını bilen biri varmı yada piyasaya ne kadar borcu oldununu bilen tekrar kpss ile memur olup maaşına haciz geldiğini bilen varmı

    • adını yazamayan (…) sadece FİLİZ yazan (…) kardeşim, ben borçlarımı bitirdim, hala network yapıyorum ve Türkiye standartları üstünde bir kazancım söz konusu. Üstelik ciddi gelir veergisi de veriyorum. Hayata ve geleceğe dair beklentilerin varsa, sana bile yardımcı olablirim : )

      • Kıymetli okurlarım, FATİH ALANBAY tarafından yapılan yorumlarda parantez içi kısımlar tarafımızdan yapılmıştır. Bu noktalı kısımlarda Fatih Bey’in şahsiyeti ve tıynetini yansıtan özellikler barındıran ve ama sitemize ve muhatabına yakışmayan kelimeler vardı. Bu sebeple de sansür uygulandı. Gösterilmeyen kısımların ne olduğunu fatih bey bilmektedir. Eğer söylemeyi kendisine yakıştırıyorsa biz de aynı kelimeleri sahibi olması hasebiyle kendisine iade ediyoruz.
        Hürmetle efendim.

Bir Cevap Yazın

